Cliëntenpanels

Wij zijn erg geïnteresseerd hoe u als cliënt (of naaste) de dienstverlening bij Apanta ervaart. Daarbij kunt u denken aan informatieverstrekking, wachtlijsten, afspraken plannen, bereikbaarheid, het wisselen van behandelaar, het meedenken binnen de behandeling en de klantvriendelijkheid in het persoonlijke contact. Wij horen graag waar u tevreden over bent, maar zijn ook geïnteresseerd in minder prettige ervaringen. Tijdens de panels vragen we een kleine groep respondenten om hun mening en ideeën ter verbetering van onze zorg. We organiseren meerdere cliëntenpanels per jaar waar telkens een andere afdeling centraal staat.

Twee cliëntenpanels in het najaar 2019

In het najaar van 2019 staan twee cliëntenpanels gepland:

  • Cliëntenpanel Eestoornissen - 28 oktober
  • Cliëntenpanel SGGZ (24+) - 12 november

Naast een vertegenwoordiging vanuit de Cliëntenraad van Apanta, is tijdens een cliëntenpanel ook een behandelaar van Apanta aanwezig zijn om vragen te beantwoorden en ideeën te monitoren.

Wilt u meedenken over hoe Apanta haar zorg kan verbeteren, dan horen wij dat heel graag. U kunt zich eenvoudig opgeven.

Voor meer informatie en aanmelden, kijkt u hier