Cliëntenpanels

Wij zijn erg geïnteresseerd hoe jij als cliënt (of naaste) de dienstverlening bij Apanta ervaart. Daarbij kun je denken aan informatieverstrekking, wachtlijsten, afspraken plannen, bereikbaarheid, het wisselen van behandelaar, het meedenken binnen de behandeling en de klantvriendelijkheid in het persoonlijke contact. Wij horen graag waar je tevreden over bent, maar zijn ook geïnteresseerd in minder prettige ervaringen. Tijdens de panels vragen we een kleine groep respondenten om hun mening en ideeën ter verbetering van onze zorg. We organiseren meerdere cliëntenpanels per jaar waar telkens een andere afdeling centraal staat. 

Naast een vertegenwoordiging vanuit de Cliëntenraad van Apanta, is tijdens een cliëntenpanel ook een behandelaar van Apanta aanwezig zijn om vragen te beantwoorden en ideeën te monitoren. 

Wil je je aanmelden voor een cliëntenpanel dan kun je het formulier op deze pagina invullen. Bij voorbaat dank voor je interesse. 

Op dit moment hebben wij geen cliëntenpanels gepland. 

Cliëntenraad

Als je wilt weten wat de Cliëntenraad van Apanta voor jou kan betekenen of wil je direct contact opnemen, kijk dan hier