Cliëntenpanels
Wij zijn erg geïnteresseerd hoe jij als cliënt (of naaste) de dienstverlening bij Apanta ervaart. Daarbij kun je denken aan informatieverstrekking, wachtlijsten, afspraken plannen, bereikbaarheid, het wisselen van behandelaar, het meedenken binnen de behandeling en de klantvriendelijkheid in het persoonlijke contact. Wij horen graag waar je tevreden over bent, maar zijn ook geïnteresseerd in minder prettige ervaringen. Tijdens de panels vragen we een groep respondenten om hun mening en ideeën ter verbetering van onze zorg.
Heb je interesse in de cliëntenpanels of wil je op de hoogte zijn van de cliëntenpanels die georganiseerd worden? Of heb je een vraag hierover?
Stuur een mail naar Marloes Hogenkamp, via m.hogenkamp@ apanta-ggz.nl.
Cliëntenraad
Als je wilt weten wat de Cliëntenraad van Apanta voor jou kan betekenen of wil je direct contact opnemen, kijk dan hier.